loading...
دانلودها
هک بازی فروت کرفت
ترفند:خرید هیولا:
اول با پول واقعی هیولا خریده وبعدش در خانه حمله قبلیه بزارید و ماموریت زیاد برید پولتون که رسید هیولا بخرید.
این ترنفد برای افراد سطح بالا باعق خرید کارت های هیولای 2 و پرتقولا 4 و شیطان 3 شده.

فروش ویژه مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. مانتو تابستانه سرمه، خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 54000 تومان

 

هک فروت کرفت

ابتدا از طریق پول بانکی یک هیولا بخرید

بعد  هیولارا در خانه حمله قرار دهید

و بعدش همش ماموریت برید اینجوری پولتون بی نهایت میشه

ماهان بازدید : 244 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

PanoramaStudio نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود.

 

ماهان بازدید : 399 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

Maplesoft یکی از پیشگامان توسعه نرم افزار پیشرفته در بخش ریاضی و تحلیلی بوده که این بار نسخه جدید بسته نرم افزاری خود را با این نام در زمینه مدل سازی و شبیه سازی عرضه بازار کرده است. Maplesoft یکی از پیشگامان توسعه نرم افزار پیشرفته در بخش ریاضی و تحلیلی بوده که این بار نسخه جدید بسته نرم افزاری خود را با این نام در زمینه مدل سازی و شبیه سازی عرضه بازار کرده است. این نرم افزار برای مهندسانی که در زمینه های فنی ، مهندسی فعالیت دارند استفاده از این ابزار به عنوان دستیاری که به صورت کاملا دقیق پردازش ها را در بخش های مختلف انجام می دهد می تواند علاوه بر صرفه جویی در زمان با دقت بالا داده های خام ورودی را به اطلاعات تکمیل شده در خروجی نمایش دهد.مدل سازی با استفاده از قطعات موجود در کتابخانه نرم افزار صورت می‌گیرد، به این صورت که قطعات موجود در کتابخانه را انتخاب و در فضای مورد نیاز رها می‌کنید.
MapleSim نرم افزاری منحصر به فرد در مدل سازی و شبیه سازی است که توسط شرکت MapleSoft تولید شده است.

 

ماهان بازدید : 119 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

گاهی پیش می آید لازم است تعدادی عکس را به صورت دسته ای ویرایش کنیم ؛ برای مثال تعداد عکس مشخص را در یک جهت بچرخانیم یا این که تغییر نام دهیم و یا نور آن ها را به یک میزان تنظیم کنیم ، این عمل اگر لازم برای هریک صورت تکی تکی انجام شود زمانبر خواهد بود اما با داشتن نرم افزاری مانند ImBatch می توان به راحتی کار ویرایش ساده عکس ها را به صورت دسته ای انجام داد. از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ImBatch می توان به تنظیم های دقیق و پیش فرض این نرم افزار اشاره کرد ، به نحوی که فرایند کار را بسیار ساده و دقیق می کند.نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت ۳D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد.

 

 

ماهان بازدید : 190 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

Corel PaintShop Pro نام نرم افزار حرفه ای شرکت Corel می باشد که شما توسط آن می توانید ادیت فوق حرفه ای بر روی تصاویر خود انجام دهید. بهترین تصاویری که در ذهن خود تصویر می کنید تا را می توانید توسط این نرم افزار ادیت کرده و به دنیای واقعیت بکشانید. PaintShop Pro X7 با کیفیت فوق العاده خود در ویرایش تصاویر و قدرت بسیار بالا در تصحیح نقاط کیفی با استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد خود و رتوش کامل عکس ها، به یک نرم افزار همه فن حریف تبدیل شده است. با استفاده از فیلتر Reallusion شما می توانید تصاویر پرتره خود را به یک استاندارد رسمی ادیت کنید و با استفاده از آرشیو عظیم پلاگین های این نرم افزار می توانید هرآنچه که مورد نیاز است را به آن اضافه کنید. قلم های این نرم افزار چیزی معادل با ۳۰درصد سرعت بیشتر در ویرایش را دارا بوده و انتخاب صحیح رنگ های مختلف عکس در جهت رنگ بندی مناسب، شما را به سمت یک نرم افزار طراحی و ویرایس عکس سوق می دهد تا توانایی های عکاسی خود را به عرصه ی نمایش گذاشته و تاثیرگذارتر عمل کنید.

 

ماهان بازدید : 269 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Designer نام یک نرم افزار در زمینه طراحی آسان و سریع و سپس چاپ پوسترها، بنرها و علامت های مختلف می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ای از پوستر های از قبل طراحی شده می باشد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زاویه و شفافیت عکس ها، دارای قالب ها و طرح های بسیار زیبا در زمینه های مختلف، کاربرد بسیار آسان در استفاده، محیط کار همه کاره با پشتیبانی از Unicode و … اشاره کرد. همچنین پس از ساخت طرح خود می توانید آنرا چاپ کرده و از آن در زمینه های مختلف استفاده نمایید.

ماهان بازدید : 648 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

RonyaSoft Poster Printer نرم افزاری قدرتمند از شرکت RonyaSoft است که به شما امکان پرینت بنرهای بزرگ ، تابلوهای بزرگ ، پوستر و تصاویر بزرگ برای روی دیوار، ونماهای روی دیوار را می دهد. این نرم افزار به رسام یا پلاتر ویژه ای نیاز ندارد و می تواند به سادگی با هر پرینتر استانداردی وصل می شود. هرگونه تصویر ، عکس دیجیتال ، سند مایکروسافت word ، صفحه گسترده های اکسل می توانند به عنوان منبعی برای پوسترهای چند صفحه ای باشد. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار از اسکنر هم برای پرینت پوستر بهره ببرید. چنانچه از دانش و مهارت کافی برخوردار هستید ، می توانید از نرم افزار های توانمند گرافیکی مانند فتوشاپ برای تهیه پوستر استفاده نمایید ، اما نرم افزارProPoster راه حلی ساده ، اجرایی ، و مناسب را برای تهیه پوستر به شما پیشنهاد می کند که بدون نیاز به دانشی خاص نیز می توانید به هدف خود دست یابید. تنها کافیست تا تصویر مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا نرم افزار به صورت خودکار آنرا به شکل تعادی صفحه درآورد. شما هم اکنون می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

ماهان بازدید : 137 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

AKVIS ArtWork نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه ی تبدیل عکس به نقاشی است ، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید. بر خلاف نرم افزار های مشابه و پلاگین های فتوشاپ که با افزودن خطوط هندسی پیچیده به تصویر اصلی کاری میکنند تا تصویر به صورت نقاشی به نظر برسد، AKVIS Artwork تنها یا چند کلیک ساده برای شما انجام خواهد داد و شما بدون صرف وقت می توانید یک عکس فوق العاده زیبا در اختیار داشته باشید.این نرم افزار عکس های شما را به نقاشی رنگ روغن به گونه ای که انگار با قلمو کشیده شده اند تبدیل می کند. حتی با تنظیمات پیش فرض نیز شما می توانید تصاویری شبیه به آثار طراحی شده با دست خلق کنید. همچنین از سبک های مختلف برای خلق نقاشی های رنگ روغن بهره مند شوید.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 476
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,846
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 72,228
  • بازدید کلی : 312,841