loading...
دانلودها
هک بازی فروت کرفت
ترفند:خرید هیولا:
اول با پول واقعی هیولا خریده وبعدش در خانه حمله قبلیه بزارید و ماموریت زیاد برید پولتون که رسید هیولا بخرید.
این ترنفد برای افراد سطح بالا باعق خرید کارت های هیولای 2 و پرتقولا 4 و شیطان 3 شده.

فروش ویژه مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. مانتو تابستانه سرمه، خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 54000 تومان

 

هک فروت کرفت

ابتدا از طریق پول بانکی یک هیولا بخرید

بعد  هیولارا در خانه حمله قرار دهید

و بعدش همش ماموریت برید اینجوری پولتون بی نهایت میشه

ماهان بازدید : 199 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

شما در بازی Hellraid: The Escape در زندانی رمز آلود در مکانی نا معلوم حبس شده اید و پس از اینکه به هوش می آیید، باید نقشه فرار را بر قرار ترجیح دهید. در میان راه با موجوداتی عجیب الخلقه روبرو خواهید شد که نگهبانان زندان هستند و چیزی جز کشتن و خونریزی را نمی فهمند. پس حواستان به اطراف باشد تا جان خود را حفظ نمایید.اگر به بازی های ترسناک و هیجان انگیز علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Hellraid: The Escape را به هیچ وجه از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ماهان بازدید : 94 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

توکا یک بازی جدید و کودکانه در سبک بازی های آموزشی از استودیوی بازیسازی توکا بوکا مخصوص سیستم عامل iOS است . در بازی Toca Town به یک فروشگاه مواد غذایی خواهید رفت ! تمام تلاش خود را به کار برده و شام را سر وقت سرو کنید . از تمام تخیلات خود استفاده کرده و غذاهای خوشمزه ای درست کنید . از مکان های متعددی دیدن کرده و با شخصیت های متنوعی دیدار داشته باشید . در این بازی کودک دلبند شما می تواند در قالب انجام مینی گیم ها و فعالیت های جذاب، زندگی شهری و روابط با دیگر شهروندان را تجربه کنند و ساعت ها خود را سرگرم سازد. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

ماهان بازدید : 107 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (1)

شما در بازی Alien Tribe میتوانید در سیاره های مختلف اقدام به پیاده کردن برنامه های خودتان کنید و با استخراج منابع ، شرایط را برای زندگی شهروندانتان فراهم کنید . این بازی سبک اکشن فضایی و استراتژیک را با هم ترکیب کرده است و شیوه ای جدید از بازی های مدیریتی را عرضه نموده است . از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک رتینا ، قابلیت ساخت سفینه ، اسلحه های قدرتمند ، دارای ۴۵ مرحله ی مختلف و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ماهان بازدید : 111 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

Braveland یک بازی جدید و زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Tortuga Team می باشد .در این بازی شما به عنوان یک سرباز عادی وارد عمل میشوید و رفته رفته و با ساخت ارتش تان، میتوانید جایگاه واقعی خود را بیابید و با رهبری روستاها و شهرهای غارت شده، دربرابر وحشی ها پیروز شوید. پس خود را برای نبردی در مقابل وحشی ها آماده کنید و ارتشی قوی و قدرتمند تربیت کنید. انواع موجودات و کمانداران مختلف به همراه بیش از ۲۵ مبارز در بازی حضور دارند که از آن ها در میدان نبرد خود می توانید استفاده کنید و با به دست آوردن امتیاز، قدرت و توانایی های مبارزان خود را ارتقا داده و قدرت خودتان را رفته رفته افزایش دهید و یک تیم قدرتمند از قهرمانان را بسازید. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

ماهان بازدید : 114 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

Kosmik Revenge نام یکی دیگر از بازی های جدید، در سبک تیر اندازی است. در بازی Kosmik Revenge دشمنان بی شماری در سیارک ها منتظر شما هستند که باید به جنگ آن ها بروید و تمام دشمنان را نابود کنید تا سلطه خود را بر فضا و کهکشان ها اعلام کنید. امکان ارتقای سلاح تیراندازی و همچنین فضاپیمای شما وجود دارد. برای این کار کافیست جوایزی را که در مسیر مبارزه قرار گرفته اند جمع آوری نمایید. گیم پلی این بازی از کلاسیک ترین بازی های شوتر ، یعنی همان اکشن فضایی الگو گرفته شده است . اما گرافیک و طراحی مدرن این بازی ، مطمئنا لذت چندین برابری از این سبک از بازی را نصیبتان خواهد کرد . برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

ماهان بازدید : 138 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

Kiwanuka یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای iOS است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ماهان بازدید : 131 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)

بازی LEGO Marvel Super Heroes: Universe in Peril درباره‌ی قهرمانان داستان‌های Marvel هستند. شما در این بازی می‌توانید قهرمانانی مثل Iron Man, Spider-Man, Hulk, Captain America و… را کنترل کنید و دشمنان خود را با کمک قدرتهای ویژه‌ی هر قهرمان نابود کنید. در این بازی بیش از ۹۱ کاراکتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کمترل کنید. همچنین بازی دارای ۴۵ مرحله‌ است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به ۲.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 476
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,879
  • بازدید ماه : 3,879
  • بازدید سال : 72,261
  • بازدید کلی : 312,874