loading...
دانلودها
هک بازی فروت کرفت
ترفند:خرید هیولا:
اول با پول واقعی هیولا خریده وبعدش در خانه حمله قبلیه بزارید و ماموریت زیاد برید پولتون که رسید هیولا بخرید.
این ترنفد برای افراد سطح بالا باعق خرید کارت های هیولای 2 و پرتقولا 4 و شیطان 3 شده.

فروش ویژه مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. مانتو تابستانه سرمه، خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 54000 تومان

 

هک فروت کرفت

ابتدا از طریق پول بانکی یک هیولا بخرید

بعد  هیولارا در خانه حمله قرار دهید

و بعدش همش ماموریت برید اینجوری پولتون بی نهایت میشه

ماهان بازدید : 489 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت در سایت دانلود ها بازی سرگرم کننده و جالب برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی جالب Miniclip SA Gravity Guy v.1.00 بوده که باید در آن به طور مداوم از دست دشمنان فرار کنید . به صورتی که قانون جاذبه هم جلودار شما نخواهد بود . این بازی با ۳۰ مرحله و ۳ دنیای مختلف می تواند شما را پای گوشی موبایل ساعت ها سرگرم نماید .

ماهان بازدید : 175 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بازی بسیار زیبا Miniclip SA Fragger v.1.00 بوده که شما باید در این بازی با کمک پرتاب نارنجک دشمنان خود را نابود کنید . این بازی با ۳۱۰ مرحله و ۱۰ جهان مختلف می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . لازم به ذکر است این بازی ساین شده می باشد و دیگر در هنگام نصب با مشکل ساین مواجه نخواهید شد .  این بازی را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

ماهان بازدید : 126 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

نام قدرتمندترین نرم افزار موجود برای طراحی دینامیکی حرکات مایعات به صورت سه بعدی می باشد . این برنامه به شما اجازه ی شبیه سازی یک قطره اب تا یک سونامی عظیم را می دهد و محدودیت در این مورد نخواهید داشت . در فیلم های مشهوری همچون Avatar ، District 9 ، ۲۰۱۲ ، GI Joe و بسیاری دیگر از فیلم ها و برنامه های تبلیغاتی از این برنامه برای شبیه سازی آب و سایر مایعات استفاده شده است . از سایر ویژگی های آن می توان به هماهنگی با انواع نرم افزارهای مشهور طراحی نظیر ۳ds Max , Maya, LightWave, Softimage و … اشاره کرد .

 

ماهان بازدید : 129 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید .Easy Button and Menu Maker نرم افزاری است بسیار جالب محصول کمپانی Blumentals که می توان بدون نوشتن کدهای html یک منو کشویی با بی نهایت زیر منو ایجاد کرد.هر چند در ایران به خاطر سرعت پایین اینترنت کمتر کسی از دکمه های Rollover استفاده می کند ولی منوهای Pull-Down کاربرد جالب می توانند داشته باشند.پس از اتمام طراحی با ذخیره پروژه فایل ها بدون اسکریپ اضافی که ممکن است در آینده با قرار دادن سورس در پروژه دیگر مشکل ایجاد کند فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد.

ماهان بازدید : 150 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ادوبی میوز نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی است که به تازگی شرکت ادوبی نسخه ی جدید CC آن را منتشر کرده است. با استفاده از Adobe Muse Creative Cloud می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد.شما با استفاده از امکانات محبوب این نرم افزار ، صدها فونت وب و ابزارهای داخلی آن می توانید به وبسایت خود شکل زیبایی ببخشید. سپس می توانید توسط سرویس Adobe Business Catalyst یا هاستینگ های مختلف ، وبسایت خود را منتشر کنید.

ماهان بازدید : 132 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (2)

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

ماهان بازدید : 136 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (3)

نرم افزار Serif PhotoPlus Digital Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویرمی باشد. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید، امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص، افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 476
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,869
  • بازدید ماه : 3,869
  • بازدید سال : 72,251
  • بازدید کلی : 312,864