loading...
دانلودها
هک بازی فروت کرفت
ترفند:خرید هیولا:
اول با پول واقعی هیولا خریده وبعدش در خانه حمله قبلیه بزارید و ماموریت زیاد برید پولتون که رسید هیولا بخرید.
این ترنفد برای افراد سطح بالا باعق خرید کارت های هیولای 2 و پرتقولا 4 و شیطان 3 شده.

فروش ویژه مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. مانتو تابستانه سرمه، خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 54000 تومان

 

هک فروت کرفت

ابتدا از طریق پول بانکی یک هیولا بخرید

بعد  هیولارا در خانه حمله قرار دهید

و بعدش همش ماموریت برید اینجوری پولتون بی نهایت میشه

ماهان بازدید : 268 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (3)

KMPlayer – کا ام پلیر یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین ویدئوپلیرهای موجود برای انواع سیستم عامل های ویندوز و غیره می باشد که بدون شک برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده اید! پس از مدت ها شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی این ویدئوپلیر در گوگل پلی بودیم که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی قرار داده شد! با نصب و داشتن پلیر عالی کام ام برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود بدون هیچگونه تبدیل فرمتی تمام فایل های ویدئویی را در محیطی فوق العاده زیبا و کاربرپسند پخش نمایید و تجربه ی بهترین پلیر اندرویدی را به ارمغان بیاورید!

KMPlayer تمامی فایل های ویدئویی شما را به همراه اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! بله با داشتن این ویدئوپلیر دیگر به هیچ عنوان با خطای “این فرمت پشتیبانی نمی شود” روبرو نخواهید شد چرا که از همه ی فرمت های ویدئویی موجود پشتیبانی می کند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن KMPlayer اندروید :

* دارا بودن یک کتابخانه ی مدیا برای دسترسی به همه ی فایل های مدیا داخل حافظه و مموری کارت

* توابع ویرایش برای تغییر فرمت ویدئو ها و نام فولدر ها در کنار قابلیت های حذف، ایجاد و جابجا کردن

* دارا بودن تابع قدرتمند سرعت ویدئو برای کم یا زیاد کردن سرعت پخش ویدئوها

* امکان چرخش صفحه ی نمایش به هر چهار طرف برای مشاهده ی ویدئوهای در حالش پخش

* امکان مرتب سازی تمامی ویدئوهای لیست شده بر اساس پارامترهای تاریخ، نام، مورد علاقه و حجم

* پخش اتوماتیک ویدئوها از جایی که برای آخرین بار قطع شده بود که این مورد می تواند مفید واقع گردد

* دارا بودن توابعی همچون فعال و غیر فعال کردن قفل صفحه نمایش، جابجایی سریع با دکمه های صدا، نماش فایل های قبل و یا بعد

* پشتیبانی از تمام فرمت های ویدئویی ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

اپلیکیشن KMPlayer با ده ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ می باشد که ما امروز در دانلودهاجدیدترین و آخرین نسخه ی ان را که چند ساعت پیش منتشر گردیده را به عنوان اولین وبسایت ایرانی با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.2.4: (نسخه بدون تبلیغات)

* اضافه شدن پشتیبانی از : Google Drive subtitle

* رفع مشکلات متعدد و بهبود عمکلرد برنامه

ماهان بازدید : 263 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Perfect Kick اندروید :

* بازی با دیگر بازیکنان و گیمرهای سراسر دنیا به صورت real time

* سه حالت مختلف بازی: قهرمان لیگ برتر، سوپر استار و تورنومنت های کلاسیک

* امکان سفارشی سازی بازیکنان با لباس های متعدد، کفش، دستکش و غیره

* امکان خرید انواع آیتم های مختلف و متعدد برای افزایش چابکی و قدرت بازیکن

* دارا بودن گرافیک سه بعدی و اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Perfect Kick به صورت رایگان عرضه شده و دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ می باشد که ما امروز در دانلودهاجدیدترین نسخه ی آن را به درخواست کاربران عزیز قرار داده این و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

 توجه داشته باشید که : شما در بازی Perfect Kick می توانید به دو صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید – در حالت آفلاین به صورت یک نفره و در حالت آنلاین به صورت رقابت و چند نفره با کاربران

تغییرات نسخه ی v1.3.1:

* اضافه شدن : equipment:Rabbit ball

* اضافه شدن :  item:Bouncing ball,moon cake

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

ماهان بازدید : 225 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه منتشر شده از بازی به همراه دیتای مشترک برای تمامی پردازنده ها

به لیبرتی سیتی خوش آمدید شهری که داستان بازی از آنجا شروع شد! شرکت معروف Rockstar به عنوان دهمین سالگرد یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های جهان آزاد خود تصمیم گرفت پس از مدت ها انتظار نسخه اندروید این بازی بی نظیر را منتشر و در اختیار کاربران قرار دهد. این سری یکی از اولین و موفق ترین بازی از سری سرقت بزرگ اتومبیل در زمان خود به حساب می رفت و اکنون شما می توانید این بازی خاطره انگیز را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و از جهانی مشابه با نسخه پی سی آن زمان لذت ببرید، بدون کوچکترین تغییر! وارد شهر لیبرتی شوید جایی که در آن جرم و جنایت، سرقت اتومبیل و انجام کارهای خلاف به امری عادی تبدیل شده و خلافکاران از انجام اینگونه کارهای هیچگونه ترسی ندارند! این بازی دارای گرافیک بی نظیر، گیم پلی انقلابی و موسیقی گوش نوازی می باشد که بدون شک از آن لذت خواهید برد.

اختصاصی دانلودها

ماهان بازدید : 180 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را به فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون ۲۰۱۳ است که با پشتیبانی از ۷۵ زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از ۱۶۰۰ فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ا اختصاصی دانلودها ا

ماهان بازدید : 272 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی های مزرعه داری و کشاورزی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی است که تا به این لحظه ده ها مورد از بهترین های آن را معرفی کرده ایم و امروز نیز به درخواست کاربران قصد معرفی یک بازی مزرعه داری بسیار زیبا و سرگرم کننده با نام Let’s Farm را داریم که با دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی، صداگذاری مهیج و طراحی منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازی های مزرعه داری را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد. این بازی همانند دیگر بازی های مزرعه داری به صورت آنلاین صورت می پذیرد و در واقع هیجان بازی های مزرعه داری در این است که با دیگر کاربران جهانی به رقابت بپردازید!

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژی مزرعه داری همچون Hay Day هستید و دوست دارید بهترین بازی استراتژی مزرعه داری و کشاورزی را تجربه کنید بازی Let’s Farm را به هیچ وجه از دست ندهید.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 476
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,845
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 72,227
  • بازدید کلی : 312,840