loading...
دانلودها
هک بازی فروت کرفت
ترفند:خرید هیولا:
اول با پول واقعی هیولا خریده وبعدش در خانه حمله قبلیه بزارید و ماموریت زیاد برید پولتون که رسید هیولا بخرید.
این ترنفد برای افراد سطح بالا باعق خرید کارت های هیولای 2 و پرتقولا 4 و شیطان 3 شده.

فروش ویژه مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. مانتو تابستانه سرمه، خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید. » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 54000 تومان

 

هک فروت کرفت

ابتدا از طریق پول بانکی یک هیولا بخرید

بعد  هیولارا در خانه حمله قرار دهید

و بعدش همش ماموریت برید اینجوری پولتون بی نهایت میشه

ماهان بازدید : 263 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

ماهان بازدید : 250 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

High Noon 2 بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی سه بعدی در سبک بازی های تفنگی و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد .در این بازی شخصی به نام جک که یک هفت تیرکش ماهر است برای برپایی عدالت در دنیایی وحشی و غارتگر تمامی سعی و تلاش خود را می کند و به شکار دزدان و متجاوزان شهر خود می رود و آنها را به چنگال قانون می دهد .با از بین بردن رقیبان انواع پاداش های مختلف و پول به شما داده می شود که با آن ها می توانید سلاح های جدید را باز کنید، آیتم های جادویی را از آن خود گردانید و حتی به سفارشی سازی شخصیت بازی مشغول شوید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

ماهان بازدید : 327 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Kiwanuka یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

ماهان بازدید : 305 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (1)

 

Space Heads یا بازی سر های فضایی یک بازی با سبک جدید برای دستگاه های آندروید می باشد. خلبان خود را انتخاب کنید و مأموریت‌های پیچیده و هیجان‌انگیز را انجام دهید. با استفاده از سفینه فضایی خود از میان از تونل‌هایی پر از جواهرات، آیتم‌های مختلف و موانع خطرناک پرواز کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به تجربه ماموریت های چالش بر انگیز ، مجهز سازی سفیه تان در طول مراحل مختلف ، از بازی خود فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

ماهان بازدید : 187 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴٫۶ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید.

محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

برخی از قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن Advanced Download Manager Pro اندروید :

* امکان دانلود فایل ها به صورت همزمان و موازی تا ۳ فایل مختلف

* پشتیبانی از قابلیت Resume برای از سرگیری دانلودها در زمان دلخواه

* آگاهی شما از اتمام فایل های دانلودی با ویبره و یا زنگ مخصوص

* چند تکه کردن فایل ها برای دانلود و دریافت سریع تر از حد معمول

* نمایش آیکون نوع فایل و پیشرفت دانلود در نوار اطلاع رسانی

* امکان تهیه ی نسخه پشتیبان از دانلودها و تنظیمات انجام شده در حافظه

* ذخیره ی فایل هایی با فرمت های مختلف در پوشه های جداگانه به صورت خودکار

* رهگیری و دریافت لینک ها از مرورگر و حافظه کلیپ بورد

* امکان دانلود زمان بندی شده برای دریافت خودکار فایل در زمان مشخص شده

* پشتیبانی از تمام مرورگرهای فایرفاکس، اکسپلورر، گوگل کروم و …

نرم افزار Advanced Download Manager Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رود که ما در دانلودها آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

 تغییرات نسخه ی v3.6.2:

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات برنامه

 

ماهان بازدید : 173 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید!

شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید!

برخی از ویژگی های بازی فوتبال Soccer Stars اندروید :

* مسابقات آنلاین در برابر میلیون ها بازیکن از سراسر جهان

* بازی در برابر دوستان، آشنایان و یا خانواده ی خود در هر مکان

* جمع آوری کاپ ها و تیم های مختلف برای تجربه یک بازی فوتبال عالی

* امکان وارد کردن دوستان از شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل +

* گیم پلی ساده و سرگرم کننده به همراه یک فیزیک شگفت انگیز

بازی Soccer Stars هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ است که ما امروز در دانلود ها برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی نسخه ی جدید ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که : در بازی Soccer Stars می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید و برای انلاین بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است.

 

ماهان بازدید : 177 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

Yahoo Aviate Launcher یک لانچر جدید و فوق العاده از کمپانی معروف یاهو برای سیستم عامل اندروید است که بر خلاف لانچرهای دیگر همچون گو، آپکس، نوا و … به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است به گونه ای که قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه سازماندهی حرفه ای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را در دست بگیرد، در طول روز برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را به صورت هوشمند در اختیارتان قرار دهد و تجربه هوشمندترین لانچر اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از طاهر تکراری اینترفیس موبایل خود خسته شده اید و دوست دارید یک اینترفیس جدید و هوشمندانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر یاهو است که بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهد داشت و شاهد هوشمندی ان خواهید بود.

لانچر یاهو که با عنوان Yahoo Aviate Launcher عرضه شده است کاملا رایگان است و بدون نیاز به هیچگونه خرید تمامی ویژگی های ان در دسترس هستند و از تمامی آیکون پک های منتشر شده برای لانچرهای گو، آپکس، نوا و … پشتیبانی می نماید و یاهو قول این را داده است که بزودی آیکون پک هایی اختصاصی و شیک را روانه ی مارکت نماید.

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 476
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,891
  • بازدید ماه : 3,891
  • بازدید سال : 72,273
  • بازدید کلی : 312,886